On my way - Reisverslag uit Toronto, Canada van Natalie - WaarBenJij.nu On my way - Reisverslag uit Toronto, Canada van Natalie - WaarBenJij.nu

On my way

Door: nataliegoescanada

Blijf op de hoogte en volg Natalie

24 Augustus 2011 | Canada, Toronto

Na een acht uur durende vlucht, zit ik nu op het vliegveld van Toronto. Ik wacht hier op mijn volgende vlucht naar Ottawa. Het afscheid viel me vanochtend best zwaar. Ik vind het ook zo spannend allemaal en dan is het toch moeilijk om echt te gaan.

Eenmaal in het vliegtuig viel het allemaal best mee. Ik zat bij het raam en naast me zat een jongen die gewoon de complete vlucht angry birds op zijn iphone heeft zitten spelen. Ik had in ieder geval geen last van hem. Zelf heb ik een aantal films gekeken, in mijn boek gelezen en natuurlijk al jullie lieve berichtjes gelezen uit het boekje van mijn afscheidsfeest. Heel erg bedankt voor al deze lieve woorden, ik zal het vast nog wel eens teruglezen als ik het moeilijk heb! Ook moest ik natuurlijk nog wel even terugdenken aan mijn afscheidsfeest. Dat was echt een geweldige afsluitende avond.

“Hi pretty girl, welcome to Canada, where are you heading?” Zo werd ik verwelkomd toen ik uit het vliegtuig stapte in Toronto. Om vervolgens drie keer ondervraagt te worden over wat ik nu precies in Canada kwam doen, hoe lang ik bleef, of ik dat wel kon betalen enz. Hier had ik wel op gerekend, maar het is toch vervelend.

Ik ga nu zo boarden. Er volgt snel meer, als ik er echt ben!

  • 24 Augustus 2011 - 19:27

    Ilse:

    Oehhhh Nat, je eerste berichtje vanuit Canada! Super vet! Kan me voorstellen dat het afscheid niet zo leuk was vanochtend... :( Maar gelukkig hoef je dat maar één keer te doen en ga je (als het goed is) nog heel veel mooie dagen daar tegemoet! Succes met je eerste dagen/ de jetlag en het zoeken van een kamer!

    Kus!

  • 24 Augustus 2011 - 19:39

    Fenne:

    Lieve Nat,
    Wat leuk om al zo snel iets van je te horen :) Gelukkig ben je nu door het afscheidsmomentje heen en kun je nu het avontuur tegemoet! En er is altijd nog skype om iedereen in Nederland te kunnen spreken en zien, dus dat komt vast goed. Gelukkig is het eerste deel van je reis goed gegaan! Heel veel plezier en hopelijk horen we snel meer van je.
    Liefs

  • 24 Augustus 2011 - 19:47

    Oma En Roger:

    Hoi Natalie,

    Leuk zeg dat we al zo snel iets van je horen.
    Gelukkig is de vlucht goed verlopen.
    Je afscheidsfeestje was geweldig heb ik begrepen.
    Nou meisje het ga je goed en veel succes daar in Canada.

    Veel liefs en knuffels van oma en Roger.xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Augustus 2011 - 20:18

    Maxime:

    Hoi Nat!
    Yes, je eerste verslag!;-) En nu hopen dat er meer volgen. Erg leuk om te lezen.
    Gelukkig is je afscheidsmoment geweest, dat was het minst leuke van je reis!
    Alvast heel veel plezier in de cottage bij je oom en tante, dat wordt vast genieten.

    Laat nog even je adres weten, dan kan ik een kaartje vanuit het verre Nederland naar je sturen.

    Tot je volgende post

    xxx

  • 24 Augustus 2011 - 20:30

    Mama En Karel:

    Zo, nog even en je bent in Ottawa bij de familie.Leuk om zo snel al iets van je te horen.Na deze bewogen dag ,hopen we dat je eerst lekker kunt uitrusten en dan volop kunt gaan genieten van deze nieuwe uitdaging. Heel veel groetjes van Karel en mama

  • 24 Augustus 2011 - 21:41

    Jezus:

    Fijn dat alles goed is gegaan! Had ook niet anders verwacht natuurlijk. Grappig dat die foto´s er al op staan (vooral die hele charmante van mij, dat waardeer ik echt) haha. Heb je die witte of groene dingen nog gezien vanuit het vliegtuig waar opa en oma snoepje het over hadden? :)
    Nou waarschijnlijk zit je nu tussen de beren, in een hele dikke trui en een wollen broek met wollen sokken. Nee geintje, ik weet wel dat het daar ook gewoon lekker is. Geniet er van! P.s. niet met vreemde mannen mee gaan he!

  • 25 Augustus 2011 - 07:34

    Mija:

    Wat leuk om al zo snel iets van je te horen, heb de hele dag aan je gedacht. We gaan je volgen en kijken al uit naar je volgend reisverslag, maar eerst uitrusten van de laatste drukke dagen.

  • 25 Augustus 2011 - 10:25

    Petra:

    Hoi, heel veel plezier in Canada, je gaat familie ook opzoeken begrijp ik?!
    Leuk om te horen dat de reis in ieder geval goed is verlopen.

    Groetjes van Petra

  • 25 Augustus 2011 - 13:32

    Anneloes:

    Had gisterochtend nog aan je gedacht, niet al om 6.00 uur, maar iets later! Fijn dat de eerste vlucht goed is gegaan, de tweede vast ook :)
    Geniet van de indrukken, de stad, studie, nieuwe mensen, feestjes etc. Ik blijf je volgen hoor via je blog! Kus An

  • 26 Augustus 2011 - 10:03

    Sabien Verdult:

    Hoi Natalie,

    heel erg veel plezier! Hopelijk heb je een goede reis gehad. Geniet er van en maak er iets heel heel moois van.

    Liefs, Sabien

  • 29 Augustus 2011 - 06:57

    Jose:

    Spannend....goed om al zo snel iets van je te lezen.
    leuke foto's zeg, maar zijn dat echt allemaal jouw koffers??? op die foto.

    geniet ervan en tot je volgende berichtje (met foto's natuurlijk)
    heel veel groetjes Erwin en José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 26954

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 23 December 2011

Mijn Canada avontuur

Landen bezocht: