Short update - Reisverslag uit Kingston, Canada van Natalie - WaarBenJij.nu Short update - Reisverslag uit Kingston, Canada van Natalie - WaarBenJij.nu

Short update

Door: nataliegoescanada

Blijf op de hoogte en volg Natalie

12 December 2011 | Canada, Kingston

Nog even een kort berichtje voor ik morgen naar New York vertrek. Mijn tentamens zijn allemaal achter de rug en het ging gelukkig allemaal wel redelijk. Vorig weekend ben ik nog een weekend naar Ottawa geweest om afscheid te nemen van mijn familie, best gek want ik ben in zo´n korte tijd toch best aan ze gewend geraakt.

Ik heb in ieder geval nog een fijn weekend gehad, geholpen met de kerstversiering (serieus van de wc-bril tot de trapleuning, van de voordeur tot de spiegels naast het zwembad, alles is nu in de rood-groen-goude kerstsfeer), met de hele familie gebruncht en ‘moose’ gegeten (ja, vrienden van Jeff jagen en hadden er één geschoten en ik heb er een lekker biefstukje van gegeten:)). Mijn huisgenootje, Andrea, is ook nog een dagje naar Ottawa gekomen en ik heb haar even alle touristische hotspots laten zien. ’S Avonds in de bus heb ik met de horror film ‘Sint’ toch nog een beetje Sinterklaasavond gevierd. En wat bleek later: de Sint heeft mij, terwijl ik hier in verweggistan zit, toch niet helemaal vergeten. Twee mooie gedichten waren binnengekomen via de mail. Dankjewel Sinterklaas!

Verder heb ik nog met mijn belgische vrienden gevierd dat ze nu eindelijk een regering hebben, natuurlijk geleerd voor mijn examens en (geloof het of niet) een afscheidfeest gegeven om afscheid te nemen van alle nieuwe mensen die ik hier heb leren kennen. Als ik terugkom uit New York is bijna iedereen namelijk al weg uit Kingston. Best gek dat mijn reis is begonnen en nu ook weer eindigt met afscheid. Maar het vooruitzicht om straks weer thuis te zijn en iedereen weer te zien, vind ik toch ook wel fijn.

  • 13 December 2011 - 09:54

    Fenne:

    Lieve Natalie,

    Het lijkt erop of je in die paar maanden helemaal gesetteld bent in Kingston! Veel plezier op je reis naar NY en tot snel! :)

  • 13 December 2011 - 11:16

    Sebastien:

    In het begin was het nog best wel even wennen voor jou, wel leuk om te horen dat je jezelf er nu gewoon een beetje thuis voelt :) het duurt nu niet meer zo lang voordat je weer terug bent ik kijk er naar uit! Nog heel veel plezier in NY !

    xx

  • 13 December 2011 - 13:46

    Ben:

    Hallo Natalie,
    Leuk je verslag weer te hebben gelezen, sfeervolle foto's, goede reis naar en veel plezier in New York en dan zo weeeeer. thuis... !
    Groetjes Recie, Rosan, Ilse en Ben

  • 13 December 2011 - 15:45

    Amie:

    Hoi Natalie,
    het avontuur is nog niet afgelopen voor jou: ik denk dat je nu in New York bent - wow!
    Het moet een geweldige stad zijn, ik wens je veel plezier en je gaat al een beetje aftellen tot de terugreis. Een hele goede reis gewenst en tot binnenkort. Hartelijke groeten van allemaal!

  • 13 December 2011 - 16:07

    Fouad:

    1 woord: BIJNAAAAAAAAAAAA..en losgaan in NY he!

  • 13 December 2011 - 20:38

    Mija:

    Lief nichtje,

    nog even lekker genieten in NY en dan fijn weer naar Nederland waar iedereen ook weer blij zal zijn om je weer te zien.

    Goede reis en groetjes vanuit Imsouane Marokko

  • 13 December 2011 - 21:46

    Mama:

    Hallo Natalie

    Zo te zien aan het afscheidsfeest hebben jullie met z'n allen niet alleen limonade gedronken, maar het leukste is toch wel dat je daar veel vrienden gemaakt hebt ,waar je veel plezier mee gehad hebt. Maar ja aan alles komt een eind. Ik hoop dat je studieresultaten goed uitpakken en dat als afsluiting New York een prachtig uitstapje wordt. Stilletjes aan tellen we de dagen af want we zullen weer heel blij zijn als je weer bij ons bent op de Overakker. Ik denk dat de omschakeling wel groot zal zijn, maar ook dat zal weer wel wennen. gr mama en Karel

  • 14 December 2011 - 07:21

    Jacinta:

    Natalie, wij wensen je een goede thuisreis en fijne kertsdagen thuis toe, Jacinta en Cornelis

  • 19 December 2011 - 22:16

    Ed En Corry:

    Héééé' meisje,

    Wat zullen mijn buren blij zijn om je weer in de armen te sluiten.Ja Ja en ook wij vinden het tof om je weer te zien.
    We begrepen dat je gelijk wil slapen alsje thuis bent.
    Nou,van ons zul je geen last hebben hoor,maar dat hoor je wel van je moeder .
    Als je helemaal uitgeslapen bent ,dan spreken we je wel.hahahahahha

    Nog even aftellen en ondertussen natuurlijk genieten in N.Y

    Ook die verhalen horen wij later wel .

    een hele goede terugreis toegewenst en en tot ziens

  • 20 December 2011 - 15:40

    Oma En Roger:

    Hoi Natalie,
    Nog een paar dagen en dan zit je studie en aventuur er weer op. Achteraf bezien zul je wel zeggen dat de tijd best snel is gegaan. Maar je hebt wel een enorme ervaring opgedaan en weer een hoop vrienden erbij gekregen. De kerstversiering is daar heel mooi en ook kleurrijk.
    Iedereen zal blij zijn als je weer thuis bent. Roger en ik hopen dat jij ook voor ons een paar minuutjes vrij kunt maken, maar dat horen wij wel van je ma.
    In ieder geval een goeie vlucht gewenst en tot ziens.
    Dikke kus van ons beide,
    oma en Roger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 26929

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2011 - 23 December 2011

Mijn Canada avontuur

Landen bezocht: